imagination

وهم نوشت

imagination

وهم نوشت

Güzal bi laf

من گفته بودم زندگی توی تمام جبه هاش دردناکه.

نگفته بودم؟!

گفته بودم به دنیا اومدنش یه درده نیومدنش یه درد....

بزرگ شدنش یه درده....

جوون بودنش یه درده....

پیر شدنش یه درده....

فقیر بودنش یه درده...

پولدار بودنش یه درده....

عاشق شدنش یه درده نشدنش یه درد....

دوست داشتنش یه درده نداشتنش یه درد....

اگر میگی وسط این همه درد چیکار کنیم حالا ، من، میگم که دست هم و بگیریم و تا جایی که میشه اصلا اما اصلا ول نکنیم. اما میدونم که من اگر ول نکنم کسایی هستن که ولم کنن. بازم اگر بپرسین چیکار کنیم وسط این ول کردنا میگم که همیشه با دست آزادت برای خودت زندگی داشته باش و همیشه کسی و پیدا کن که یه دستتو بگیره.... اگر هیچ کس پیدا نشد، بهتر ، محکم دستتو بده به خدا:) و مطمئن باش هیچ وقت اما هیچ وقت اون دستت دیگه ول نخواهد شد:)

.

همین که چند روزه از اون محیط چندش آور هرچند بخاطر این بیماری کوفتی ولی دورم خودش خیلیه:)

دلمم تنگه خب:)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.