imagination

وهم نوشت

imagination

وهم نوشت

Shahr_e_kord

همینقدر بهتون بگم که شهرکرد زیبایی های خودشو داره زیبایی هاش بیشتر از اینکه بیرون و طبیعتی باشه درونیه مثلا مرد های اصیل ایرانی میبینی آرامش میبینی آرامش میبینی آرامش میبینی ادب میبینی و یه عالمه خوبیه دیگه.

با همه این وجود و خوبیا اما خوشحالم که فردا برمیگردیم.

به چند دلیل

اول اینکه دلم برای تکتم‌تنگ شده

دوم اینکه دلم میخواد تکتم و ببینم چون دلم براش تنگ شده

سوم‌اینکه حس میکنم تا تکتم‌و نبینم‌خیالم‌راحت نمیشه که خوبه چون دلم برلش تنگ شده

چهارم اینکه هرچقدرم‌اینجا آرامش داشته باشه خونه و اتاق و شهر و خواهر و برادر و اینا اینجا نیستن

.

.

.

برگرفته از فلسفه کانت اشتفان کورنر

فاروست میگه:

دریغا که دو روح در سینه من در غوغاست
و هریک همزاد خویش را وا پس میزند و از خویش میراند
یکی عاشقانه و هوسناک
جهان را در اغوش می فشارد
دیگری غبار این خاکدان را به عالم علوی می روبد
و به جایگاه برین نیاکان میرساند.