imagination

وهم نوشت

imagination

وهم نوشت

من نمیفهمم یعنی عقلم نمیکشه که چی باعث میشه آقایون فکر کنن یه درصد توانایی دارن ما دختر هارو محدود کنن و برامون چهارچوب در نظر بگیرن. چی خورده تو کله های... شون که فکر میکنن حق همچین کاریو دارن؟ 

توانایی دارم با عصبانیت یه عالمه سطر پر کنم از مقدار عصبانیتم راجب این حق به جانب بودن الکی این پسرای مزخرف. ولی بنظرم اونقدر ارزش ندارن . فقط بگم که واقعا شب مزخرفی بود.

تاحالا توی عمرم اینقدر با یه نفر مخالف نبودم و اینقدر در بربر مخالفتم سکوت نکرده بودم. کاش میشد پاشم همون وسط فقط بزنم تو دهن اون مرتیکه.

وقتی امشب تموم شد جنایت و مکافات خوندم خیلی جالب بود که یهویی راجب تلقین و راست و دروغ نوشته بود و هماهنگی ریزی به مزخرفیات امشب داشت و از حرصم آهنگ lili روز پلی کردم  و هی زدم دوباره بخونه و دوباره بخونه و دوباره بخونه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.